niedziela, 19 maja 2024

W majowy dzień

 Witajcie kochani jak mniewają się moi czytelniczy w cieepły majowy sobotni dzień u mnie nie najlepiej zgubiłam hasło do konta i poczty i myślę że to już koniec a może początek czegoś nowego próbowałam różnych sposobów odzyskiwania hasła i nic to nie przynosi żadnych efektów przepadło jak kamień w wodę postanowiłam napisać ostatecznie do firmy poczty na e-mail ale czy to coś da raczej nie mam żadnych nadzieji to koniec ale nie podam się założę nowe konto i zacznę od nowa grać od początku od pierwszego poziomu nic innego nie wykombinuje no to zaczynamy zakładać grę na nowym koncie i gdy już tylko zarejestrowałam się postanowiłam wpisać Awataria kliknąć zagraj i gdy tylko się zalogowałam zaczęłam zakładać awatara swojego zrobiło mi się bardzo przykro no bo wiecie tyle lat i czasu zmarnowane na tamtym koncie i teraz muszę je zostawić i zacząć od nowa az mi się żal zrobiło ale jak to mówią za błędy trzeba płacić wysoką cenę wiem moja wina tak to jest jak nie zapisuję się hasła nigdzie a po długiej przerwie gdy chcę się wrócić nie można sie już zalogować wracając do tematu zaczęłam zakładać awatara i nagle zapikał mi telefon doszłam wiadomość od firmy Google z prośbą o podanie danych w sprawie wetefikacji bezpieczeństwa postanowiłam wysłać to co pamiętam co podawałam podczas rejestracji poczty. Wróciłam do gry nagle dostałam kolejną informacje o resetowaniu hasła do poczty.


Kliknęłam Rozpocznij i jupi hura udało się to jakiś cud magia sama nie mogłam w to uwierzyć z wrażenia rozpłakałam się jak dziecko byłam szczęśliwa mogłe dalej grać na moim koncie nie musząc zakładać od nowa gry to dla mnie kolejna lekcja życia mam nauczkę zapisywać wszystkie loginy i hasła do kont by nie było tak jak w tym przypadku kochani wy również uważajcie na to co robicie gdy zakładacie konta I czy podajecie e-mail lub numer telefonu do odzyskiwania konta. 

Do zobaczenia nie bawem! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz